Hátrányból fordított a CFR az első edzőmeccsen, Pet Rescue szemmel láthatóan kísérletezett, de Sepsinél se játszottak a húzóemberek és az új igazolások nagy része sem. Hat ifi játszott és az új fiúk közül sem szerepelt még mindenki, a klub tájékoztatása szerint mindkét félidőben lőtt egy kapufát a csapat, Coman és Păun révén.

Sepsi OSK–CFR 1-3

CFR I. félidő: Mincă – Sîrbu, A. Mureşan, Horj, Vlad – E. Petruş, L. Rus, Deac, Nouvier –  Špehar, Coman.
CFR II. félidő: Vâtcă – Peteleu, Monea, Balics, Camora – Hamed, Ad. Pop, Hoban, Păun – Omrani, Urko Vera.
Gólszerzők: Papsys (5., 11-esből), illetve Camora (50.), Urko Vera (56.), Omrani (79., 11-esből)

Camora gólja

Ami kiderült számunkra ezen a meccsen:

# A 4-4-2-es rendszer kőbe lesz vésve Pet Rescue uralkodása alatt.
# A friss U19-es bajnokcsapat három játékosa is kapott egy-egy félidőt: Paul Monea, Emanuel Petruş és Adrian Pop.
# Bár sok helyen a távozók között emlegették őket, Vâtcă és Špehar még mindig a keret tagja.
# Antal viszont tényleg lelépett, másfél éves szerződést kötött a litván bajnok Zalgiris Vilniusszal, amellyel a szlovéniai edzőtábor során játszik majd felkészülési meccset a CFR.
# Yasin Hamed leigazolásáról eddig hallgatott a klub, innen kezdve akkor őt is tényként kezeljük. Eggyel több variációs lehetőség az U21-es játékos helyén.

YASIN HAMED

Született: 1999 december 9., Nagyszalonta
Állampolgárság: román
Poszt: jobbszélső, jobb oldali középpályás
Nevelőegyesület: Nagyszalontai Liberty
2014–2016 Marosvásárhelyi ASA 4 meccs / 0 gól
2017 Pandurii Târgu Jiu 16 / 1

Omrani gólja

KEG kiegészítése: Újabb szüreális élményben volt részünk, Tisztelt Asztaltársak. A mérkőzést ugye egy tévé sem közvetítette, de a szentgyörgyi szurkolók voltak olyan jó fejek, hogy pár részletet közkincsé tegyenek a mérkőzésből a Facebookon. A kép minőségének köszönhetően ez sacc/kb. olyan meccsélményt nyújtott, mintha egy kortárs képzőművészeti kiállításon a nonfigurativ kisplasztikák mondanivalóját kellett volna vagy húsz oldalon keresztül értelmezni. Így összességében elmondhatjuk, hogy rendkívül sejtelmes, számtalan kérdést magában rejtő, szimbolikus képi világa, szabadon szárnyaló szabad asszociációkra készteti a befogadót. Például rendkívül gondolatébresztő momentuma volt a posztmodern művészetre jellemző töredezettséget kiválóan megjelenítő mozgókép soroknak, amikor Camora egyenlítő góljánál a plasztikus szurkoló bölcsesség ím-ígyen szóla: „milyen csel”. Ezért, bár immanens formájában nem szerezhettünk érdemi tapasztalatokat a mérkőzésről, de a kis, apró képkocka töredékek nyújtotta vizuális élmény mondhatni metafizikai síkon juttatott el annak legtisztább lényegéhez.

Fotó és videók: Sepsi OSK szurkolók FB-oldala